Tunel Blanka-aneb ta velká díra v zemi

Tunel Blanka-aneb ta velká díra v zemi
Topolánek:Tak co Béme,už tu díru v zemi máte hotovou?
Bém:No jak bych to tak řekl-díra sice je,v zemi taky,ale to je tak všechno.
Čuněk:To u nás ve Vsetíně....
Topolánek:...díry nemáte,co?
Čuněk:No ale pozor,my tam díry taky máme,ale alespoň jsou k něčemu dobrý.
Bém:A tím chcete naznačit panové co?Že jsem uplně neschopný?
Topolánek:Ale já jsem nic nenaznačoval....já bych to řekl rovnou....a bez omáčky.
Čuněk:Já taky nic nenaznačuji-prostě co na srdci,to na jazyku.
Topolánek:Tím jsem se řídil a jak jsem dopadl.
Filip:Vem si příklad z naší strany-my našim volíčům mažem med kolem huby už X let a stále nám to prochází.
Topolánek:A proto jste skončili na čtvrtém místě?
Filip:Však oni lidi zas pochopí že ty nové strany nebudou o nic lepší než ty staré.Holt jak se člověk dostane jednou ke korytu....ale my jsme tu pro ně.Pro obyčejné lidi.
Topolánek:Kurnik to mi zní jak kdyby z tebe mluvil Paroubek.
Bém:Panové,neuhnuli jste takhle z našeho tématu?
Čuněk:Já nevím,ale já když se zakecám,tak kolikrát nevím kdy mám přestat.
Topolánek:To já jsem se jednou tak zakecal,
že jsem se z toho už nevykecal.
Paroubek:No    jsem v poslední době taky hodně kecal až mi to voliči spočítali.
Topolánek:A o čem jsme se teda bavili?
Kalousek:Tak tohle je opravdu težká schizofrenie,takovou nemá ani náš předseda,a ten na to má svůj nárok.
Topolánek:No hlavně že to říkáš  ty,Kalousku.Ty si nikdy v životě nelhal?
Kalousek:Topole,kdyby jsi nebyl.....
Topolánek:Vyprošuju si abys mě říkal Topol.
Kalousek:....takový dobytek,tak by jsi nevěřil takovým nesmyslným kachnám.Vždyt víš že za tým tvrzením stojí starý práskač Filip.
Filip:To potvrzuji.Prásknu kohokoliv a kdykoliv.
Topolánek:Takže to ty jsi poskytnul  mediím ten můj peprný rozhovor?
Filip:Ne,s tím rozhodně nemám nic společného,Tak nízko jsem  rozhodně ještě  neklesl.
Bém:Zatraceně  hoši,my  se tady  máme bavit o  tom tunelu,ne Kalouskovi nebo Topolánkovi
Čuněk:Tak  teď jsem úplně zmaten.
Nečas:To já ve  své vládě taky,ale  alespoň proti mě nestojí  Paroubek,to by bylo  peklo.
Bém:Tak a dost,já tady nebudu dělat šaška.Bavte se tady,ale bez mé osoby.
Topolánek:Nebavili jsme se o nějakých dírách?
Paroubek:Díru máš možná jenom ty,ale ve svém mozku.
Topolánek:Od zdechlého sexy mozku se nenechám urážet,odchazíme i s Nečasem
Paroubek:Jak je libo,já taky  odcházím,Filip se určitě přidá
Kalousek:Já už taky musím,VV zase provedli nějakou neplechu
Všemocný Klaus:A mě už zase vyšachovali,pacholci jedni.
Čuněk:No já jsem pořád tady.
Všemocný Klaus:Počkejte pacholci,já vám to spočítám,a téhle vládě taky,snad kromě Bárty.
Čuněk:Stále jsem tady.
Všemocný Klaus:Nešeptá tady někdo?Hmm......asi se mi to jenom zdálo.
Čuněk:Proč    všichni ignorují?
Po  krátké  chvíli
Čuněk:Tak já se asi vrátím zpátky do pekla,tady se už asi nic  nestane.
Všemocný Klaus:Že by tady  byl Čuněk?Ten jeho stín poznám na míli daleko….ale nemá  být  náhodou  v  pekle?
Všemocný Klaus:Každopádně  doufám  že tam skončí i všichni ostatní,co  jsem  si vymazal  z  mobilu
Všemocný Klaus:Možná i pár těch,jejichž čísla jsem dosud nevymazal

Komentáře

Oblíbené příspěvky