Paroubek stále jede a Ústavní soud-V. část ´seriálu´

Paroubek  stále  jede a  ÚS-V. část  ´seriálu´
Kalousek:Už  jste  to  slyšeli?Klaus  zase  kritizoval  Ústavní  soud.
Nečas:To je toho,mě také stále  někdo  kritizuje.Ani  nevím  za  co.
Kalousek:Tak mě  zatím nikdo nekritizuje,naštěstí.
Nečas:Taky  nejsi   u  kormidla  téhle  vlády.
Kalousek:No to nejsem,ale člověk nikdy neví.
Nečas:No    občas  taky  nevím  co  s tou  vládou.
Filip:No u  nás ve straně  máme  jasno-když  něco  nejde,tak  se  sejdeme  u  seance  a  necháme  si   vyvolat  ducha  Lenina.
Nečas:A  když  se  vám  Lenin  nezjeví?
Filip:No  tak  si  vyvoláme  Stalina.
Nečas:A  když  se  vám  ani  Stalin nezjeví?
Filip:No  tak  to  musíme  na  Kubu nebo  do Ruska.
Paroubek:Já  bych  do Ruska nepáchl,je  tam  strašná  zima.
Nečas:Pořád lepší zima než být s některými  lidma v jedné  místnosti.
Paroubek:Dávej  si  pozor  na  jazyk,Nečasi.Sobotka  sice  neuspěl,ale to neznamená  že já  bych  nemohl  uspět.
Kalousek:Akorát  jsi  zapomněl   že    nejsi  předseda  strany.A  že  žiješ  jenom  díky  laskavosti  Nečase.
Paroubek:Jen  mi  klidně  vyhrožujte,za  mnou  stojí  lid  celé  této   země.A  ten  vás  smete  jako  tsunami  v Japonsku.
Kalousek:Člověče,Nečasi,on    pravdu-přece  jenom  naše  preference   klesají.
Nečas:Já  nevím  jak  tobě,ale   nic  neklesá.
Filip:Ač  je  to  s podivem,i  naše  členská   základna  neklesá.Dokonce  k nám  chodí  i  docela  mladý  lidé.
Kalousek:A  co  na té vaší  straně  vidí?Perspektivní  budoucnost  určitě  ne.
Filip:Ať  si říká kdokoliv  co  chce,komunismus  věčný.Právě  proto  nebudeme  nikdy  mít  nouzi  o  nové  členy.
Kalousek:Kdo  je  věčný?
Nečas:Klaus?
Bárta:U nás  ve  straně  věčně  někdo  dělá  velký  bordel.
Nečas:Jestli  tam někdo  dělá  bordel,tak  tam  pustím  Kalouska,on  to  tam  srovná.
Kalousek:A  nemohl  by  to  zařídit  Vondra  nebo  Tluchoř?
Bárta:Vondra  ani  Tluchoř  nepřipadají  v úvahu.
Nečas:No tak tam pošlu Kalouska.
Všemocný  Klaus:Neříkal  někdo  něco o věčnosti?
Filip:No  já říkám  že  myšlenky  marxismu-leninismu  jsou  věčné.
Všemocný  Klaus:No  ale  někdo  říkal  něco  o  mně,ne?
Filip:O tobě  se  povídá  ledacos,ale  věčný  určitě  nejsi.
Všemocný  Klaus:No  aby  se  tady  někdo  nemýlil.
Paroubek:Mýlit  se  je  lidské.
Všemocný Klaus:Mýlit  se je hloupé,proto se vždy  radím  s mým osobním  přítelem  Putinem.
Nečas:Po  telefonu?
Všemocný Klaus:I tak.
Nečas:Proč  jsi  vlastně  kritizoval  Ústavní  soud?
Všemocný Klaus:To jsou ošklivá  a  falešná  slovíčka.Já  nikdy  nic  nekritizuji,já  pouze  říkám  pravdu.
Nečas:Něco  takového  říkal  Havel říkal taky-pravda a  láska jsou vždy na prvním místě.
Paroubek:Nečasi,to si trochu  pleteš.Láska  a  pravda  vždy  vítězí.
Všemocný Klaus:Ne a ne,vy tady  zase  prezentujete něco co jsem  neřekl.
Paroubek:Já ale  jenom  opravoval Nečase.
všemocný  Klaus:Opravovat můžu  jenom  já a  navíc  kdo je tady ve vyšš funkci?
Paroubek:Ty Klausi,jenom ty.
Nečas:Ale pořád jsi mi  neodpověděl na mojí předchozí otázku,proč jsi kritizoval Ustavní soud?
Všemocný Klaus:Nebudu odpovídat někomu,kdo nezaregistroval  moji předchozí  odpověd.Jiný komentář už nemáš?
Nečas:Asi už ne.
Všemocný Klaus:No,bylo my s vámi dobře,ale Bárta mě volá a něco mi  chce.
Nečas:To by mě zajmalo co ti  chce.
Všemocný Klaus:Kššš.
Nečas se rozhodl  s Klausem dále  nebojovat  a mlčel.
Všemocný Klaus-No výborně.

Klaus odchází
Paroubek:Proč musí  mít  ten  Klaus  poslední  slovo? 

Pokračování  příště-až zase načerpám nějakou inspiraci  a  zase  nám  něco  provede

Komentáře

Oblíbené příspěvky