Nečas pohřbívá dávno mrtvé (definitivně)

Nečas  pohřbívá  dávno  mrtvé (definitivně)
Nečas:Tak pánové Topolánku a  Bursíku,váš čas nadešel.Sice jste vydrželi dlouho,ale všechno jednou končí.
Topolánek:No vaše vláda možná taky brzy skončí.
Nečas:Topolánku,sice jsem něco  chtěl  podotknout  k tvému  komentáři,ale  jak  se říká-o  mrtvých  jenom  dobře.
Topolánek:A  co Paroubek,Filip  a  Čuněk?Ty  taky  končí?
Nečas:Paroubek  a   Filip  jsou  stále  ve  vládě,Čuněk  je    dávno  v pekle.
Čuněk:No     jsem  v pekle a  je  mi  fajn.
Topolánek:Zatraceně,co  je  tohle  za  spravedlnost?Filip  je  možná  předseda  KSČM,ale  Paroubek     není  předseda  ČSSD,ale  pouhý poslanec….všichni   co  jsme  byli  tenkrát  aktivní  jsme  byli  předsedové  stran…..takže  i  Paroubek  by  měl  jít  se  mnou  do  pekla.
Bursík:A  kdybych  ti  přinesl  nějaké  hrobaříky,Nečasi,tak by jste mi  mohly  najít  nějakou  trafiku?
Topolánek:Hmmm……mě  trafiku  nezajistily a  ty si myslíš  že ti jí   zajistí?Navíc  ani  nejsi  v ODS.
Bursík:Tak    bych  tam  přestoupil,kdyby     zajistily  tu  trafiku.
Topolánek:Tak běž  k TOP09,docela by ses hodil ke Kalouskovi i Schwarzenbergovi.
Kalousek:To asi nepůjde,my už  přeběhlíku  máme dost  a  navíc  naši  voliči by  vytváření  dalších  funkcí   asi  nebyli  nadšeni…….
Bursík:A  kdybych  přinesl  nějaké  hrobaříky?
Kalousek:To bych se  musel  zeptat  Nečase.
Nečas:Ne a ne.Snažíš  se,ale   marně.Půjdeš  do  pekla  hned  za  Topolánkem.
Topolánek:Stejně   je  to  nespravedlivé-Paroubek  i   Filip  zůstávají,do  vlády  se  možná  chystá  Ivan  Langer  a  to  nemluvím  o  těch   co  jsou  v současné  době  ve  vládě.A  ty  otřesy  co  tam  jsou,ty  nebyly  ani  za    vlády.
Nečas:Můžeš  si  kopat  jak  chceš,ale  moje  rozhodnutí nezměníš.
Paroubek:No  Topolánku,já  bych  radši  o  tvé  vládě   pomlčel.
Topolánek:To    i  o  tvoji.
Kalousek:Já  bych  měl  jeden  dotaz-kdo  se  o    postará?
Nečas:No  v pekle    je  Čuněk,ten  se  tam   o    nějak  postará.
Kalousek:No  myslel  jsem  kdo  je  dostane  do  pekla,co  se  s nima  bude  dít  v pekle  je  mi  jedno.
Paroubek:No  my  můžem  nabídnout   Ratha,ten  se  postará  o  kohokoliv.
Sobotka:Paroubku,rád  bych    upozornil  že  ty    nemáš  hlavní slovo.To  mám já.
Paroubek:Tak  sorry ,kámo.
Kalousek:No  my  máme  Hegela,ale  nevíme  jak  rychle  by  je  zvládl.
Filip:No  u  nás   ve  straně  by se   jistě  našel  někdo  kdo  by  těm  buržoasním  sviním  zakroutil  krk,zvláště  Topolánkovi.
Bursík:Filipe,kdyby  jsi  studoval  na  nějaké  slušné   škole,věděl  bys  že  třeba  neomarxismus  a   zelená  teorie    spoustu  společných  rysů.
Filipů:No  za  prvé  nejsem  neomarxista  a  za  druhé  o  jakých  společných  rysech  to  mluvíš?
Bursík:Zatraceně,teď  si je nějak nevybavuji,ale určitě si vzpomenu.
Nečas:Ticho  vy  dva.
Nečas:Tak  si  asi  hodíme  kostkou  a  komu  padne  šestka ,ten  nás  zbaví  Topolánka  a  Bursíka.
Topolánek:stejně  si  myslím  že je to nespravedlivé…..
Nečas:Ještě  jednou  začneš  touhle  větou  a   zapíchnu    sám.
John:Nečasi ,zapomněl  jsi  na  nás,na  VV.
Nečas:Nezapomněl,sledovací   službu   zrovna  nepotřebuji.
John:Kdo  mluvil  o  sledování?
Topolánek:A    někdo  vyčítal  spojení  s Dalíkem,tohle  je    otevřené   paktování   s úmyslem  zabití     osoby.
Bursík:Hele Topolánku,nevím jak  ty,ale    se  pakuju,tady  se  schyluje k něčemu  velmi  nebezpečnému a  vražednému.
Topolánek:Já   se  nebojím,Dalík   podmázne  Nečase  a  ten     nechá  žít.
Paroubek:Dalík  ti    nepomůže,Topolánku.
Zatím  se  Bursík  pomalu  krade  k východu.
Kalousek:Bursík  se  nám  pokouší  upláchnout!
Nečas:Schwarzenbergu  a  Johne,dohlédněte  na  Bursíka.A  ty  Topolánku  si    nasral  na  nejvyšší  možnou míru,takže     zapíchnu  sám.
Topolánek:Tomu říkám  vděčnost,však  vy  se  ta……au!
Nečas:Tak  jednoho  bychom  měli  z krku,teď   se  postarat  o  druhého.
Nečas:Kalousku,zkontroluj   Schwarzenberga  a   Johna.
Po  pár  minutách
Kalousek:Bursík  upláchl.Ale  našel  jsem  nějaké  hrobaříky.
Nečas:A proč  upláchl?Neměl  ho hlídat John společně se Schwarzenbergem?
Kalousek:No  Schwarzenberg   spal na židli  a  John  musel  na  nějaké  jednání,nejspíše.
Nečas:A  to  ten zatracený  John  nemohl  říct  předem?
  Kalousek  pokrčí   rameny.
Bárta:Nebojte  pánové,když     jsem z té vlády,můžu  se o  tu záležitost  postarat  sám.
Nečas:Tak se  o  něj   postarej,ale pokud  to  neklapne,tak   se  do  naší  vlády  ani  nevracej.
Bárta:Tomu  rozumím.
Kalousek:A  co  teď?
Nečas:No  teď  jsi   počkáme.

Zatím  v pekle
Vrchní  vládce  pekla:Tak  kohopak  tu  máme?
Topolánek:No    jsem  Topolánek   a  nejraději   bych  někomu  rozbil  hubu.
Vrchní  vládce  pekla:To  tady  všichni…….skoro  všichni.
Topolánku:Hlavně     nedávej  k  Čunkovi,to  by    zabilo.
Vrchní  vládce  pekla:No  tady    nejsi  takový  šéf  jako  tam  nahoře,takže  laskavě  zavři tu svoji  klapačku  a  buď  rád  že    tady   strpím…….a   myslím  že  budeš  velmi  překvapený  co  jsem  si  pro  tebe  nachystal.
Topolánek:To nezní moc dobře……a  co  Čuněk,doufám že si to taky pořádně odskákal.
VVP(viz.nahoře):No  ten  si  to tady  pěkně  užívá,to   mi  věř.

Pokračování  příště (možná i velmi brzo)

Komentáře

Oblíbené příspěvky