Toto  je  moje  varianta  na  jeden  humoristický-satirický  pořád zabývající se politikou  jménem  Bylo  nás pět (doporučuji  shlédnout   na  Streamu)
Nepopírám,že  Bylo  nás  pět  je  velmi  kvalitní  humoristický  pořad,ale  trochu  se  mi  nelíbilo  jak  se  poslední  díly  Bylo  nás  pět  vyvíjely-a  zároveň   jsem  si  chtěl  zkusit   vytvořit  něco  podobného
Proto  jsem  se  rozhodl   vytvořit   tuto  variantu,kterou  můžete  považovat  za  jiné  Bylo nás  pět (netvrdím  že  lepší) 
Jinak jestli chcete mít co nejvíce z mého ´seriálu´,který budu postupně tvořit,doporučuji si poslechnout některé z dílů Bylo nás pět 

Ještě  jedno  upozornění-některé texty byly napsány  v  dřívější  době,proto  se  můžou  týkat událostí  které  už  proběhly,ale přišlo mi  tak  trochu  líto se  o  ně nepodělit-za pokus člověk nic nedá,že? 

Komentáře

Oblíbené příspěvky