Aneb jak se Topolánek dozvěděl že je v hajzlu

Tak tady je jeden z těch starších kousků

Aneb  jak  se  Topolánek  dozvěděl  že  je  v  hajzlu
Topolánek:Tak hoši,jsem v hajzlu.
Paroubek:Topolánku,kdyby jsi nebyl takový vůl,možná by jsi to dotáhl až do letoštních voleb.Ted je z tebe politická mrtvola.
Čuněk:Mluvil někdo  o mě?
Bursík:Nejen o tobě.
Filip:Nám komunistům to nevadí-sice jsme měli dávno  vymřít, ale lidská blbost je věčná.
Paroubek:Ano,lidská blbost je věčná.Ale kdyby měl  Topolánek alespon trochu sexy mozek jako já,jistě by se takového přehmatu nedopustil.
Čuněk:Čeho se Topolánek dopustil?
Paroubek:Urazil gaye,židi,voliče sociální demokracie a všechny obyvatelé ČR.
Topolánek:Já jsem je možná urazil ve chvíli kdy jsem to řekl,ale ty je urážíš svou přítomností v politice každý den.
Čuněk:A mě neurazil?
Bursík:A proč by tě měl urazit,stejně si politická mrtvola.
Čuněk:No že by si na mě taky někdo vzpomněl.
Topolánek:No na mě si taky nikdo za chvíli nevzpomene.
Filip:To na nás komunisti lidé stále vzpomínají.
Čuněk:A romy Topolánek neurazil?
Paroubek:Neurazil,ale kdyby mohl,jistě by to udělal. Už měl z té politiky dávno odejít.
Topolánek:Vepřová hlava vždy uhne.
Paroubek:Nic jiného jsem od tebe nečekal. Akorát urážky a ponižování,to je tvůj styl.
Čuněk:Můj styl to byl taky,než jsem se dostal do pekla.
Bursík:No je vidět kam to vede.
Topolánek:Ne já nechci do pekla za Čunkem.
Filip:My komunisté  uděláme peklo na zemi.Já budu vládnou všem a Paroubek půjde na Hrad.
Topolánek:Raději klientismus a peklo s Čunkem než peklo s Filipem a Paroubkem.
Nečas:Žádný klientismus,už žádné nadávky směrem k soupeřům a slušným občanům.Naše strana se odčistí od všech špatných vlivů jednou provždy.At žije nová ODS.
Topolánek:A je to v prdeli.
Cyril:Ámen.

Komentáře

Oblíbené příspěvky