Hon na Bursíka a ČSSD opět svrhává vládu-IV.část ´seriálu´

Hon  na  Bursíka  a  ČSSD  opět  svrhává  vládu
Bárta:To jak  jsi  nechal  Bursíka  upláchnout  Johne,to ti nedaruju.Nečas  pořád  zuří.
John:Hele,mě  to  nemusíš   zdůrazňovat.Já  vím  jaké  je  to  být   pod  palbou.
Bárta:Mě to hlava nebere……dám  ti  takovej  jednoduchej   úkol  jako  je  hlídání  Bursíka a ty  to  naprosto  nezvládneš.
John:No tak já  myslel  že  se  Schwanzerberg  jednou  překoná  a  aspoň  deset  minut vydrží…..nespat.
Bárta neudrží  smích.Po  chvíli  zvážní.
Bárta:No  ale  proč  jsi  odešel  od  Bursíka?
John:No volali mi z Výboru  pro zahraniční věci,obranu a bezpečnost,že  tam  odhalili  docela  velký korupční  skandál,na  Ministerstvu obrany
Bárta:A?
John:No  nakonec  z nich vypadlo  že  si  nějaký  úředník  bokem  dával  nějaké  peníze.
Barta:Kolik?
John:100 000 Kč.
Bárta:A  kvůli  tomu ty  upláchl  Bursík,jenom  kvůli  tomuhle?
John:Tak  100 000 korun je dost,ne?
Bárta:Že  jsme  vůbec  brali  do  politiky  takové  lidi  jako  tebe.100 000 korun není  vůbec  nic.
John:Ale……
Bárta:Jestli  nechceš  dopadnout  jako  Topolánek,tak  radši   mlč.
John:No kdyby  nebylo  mě,tak by  sis  ani  neškrtl.
Bárta:Bla  bla  bla…….že    na  tebe  nechám  něco  vytáhnout?
John:A  nejsme náhodou  v  jedné  straně?
Bárta:No  účel  světí  prostředky.
Vedoucí  jedné  ze  sledovací  skupiny  firmy   ABL:Ale  šéfe,tak  ho    nechte.
Bárta:Nějaký  bezvýznamný  červ  z mé firmy mi  nebude  říkat  co  smím  a nesmím,dokonce  i   Kočí  to  pochopila.
Vedoucí  jedné  ze  sledovací  skupiny  firmy ABL:Chcete,abych  veřejnosti  řekl   že stále  fakticky  ovlivňujete  ABL,i  když    dávno  nejste  přímým  majitelem?
John:Zatraceně,tohle  jsem  chtěl   použít  i    v případě  nejvyšší  nouze.
Bárta:Ach jo,tohle  poměřování  sil  nikam nevede-zkrátka  John  udělal  chybu  a  basta.
Filip:No  u  nás  ve  straně  držíme  za  jeden  provaz  a  na rozdíl  od  vás  dvou  se  nebojím  na  každého  něco  prásknout.
John:A  co  bys  prásknul na mě,Filipe?
Filip:No  že  jsi  nechal  utéct  Bursíka.
John:Já  ho  ale  nenechal utéct,to  Schwarzenberg.
Kalousek:Proč  za  všechno  může  Schwarzenberg?
Sobotka:Já  bych  se  spíše  ptal-je  Schwanzerberg  na  něco  dobrý?Je  celá   tahle  vláda  na  něco  dobrá?Stále  se  na  něco  vymlouvá-na  krizi,na  nedostatek  financí,na  časový  tíseň  při  provádění  reforem,na  problematickou  VV,na  to  jak    ČSSD  kazí  všechno,o  co  se  pokouší  a  na  to  že  u  nás  máme  spoustu  nepotřebného  materiálu-prý  také  nebezpečného.Jenže tahle  vláda….
Bárta:Tohle  všechno   je  sice  zajímavé,Sobotko,ale    si  teď  potřebuju  vyřídit  něco  uvnitř  VV,tohle  si  nech  na  Nečase  a  ostatní.
Bárta:Děkuji
Sobotka:…je plná ještě  horšího  materiálu  než  to  co  sedí  v našich lavicích….
John:Někteří  lidé  dokáží  být  horší  a  otravnější  než  ty největší  svině  ze  všech  politických  stran  které  by  někdo  pomocí  mixerů  smíchal  dohromady.
Filip:To    bych  v tom  mixérů  nechtěl  být.
Sobotka:…tahle  vláda  je  prohnilá  skrz  naskrz,až  se  mi  z  toho  zvedá  žaludek….
Nečas:No    se  zase  zvedá  kufr  z  tebe,Sobotko.
John:On je fakt   jak  kolovrátek.
Nečas:To  myslíš  mě?
John:Ne,toho  s těmi  směšnými   brýlemi  a  holou  lebkou,který  v téhle  vládě  vidí  jenom  gaunery  a  neschopné  jedince.
Všemocný  Klaus:Hmm…..no,s tím  bych možná,ale  opravdu  možná  trochu nesouhlasil.Třeba  takový  Bárta  je  muž na  správném  místě.
John:Tak  koukám  že  Klaus  sice  všechno  slyší,ale  ten  zrak mu   nějak  neslouží.
Sobotka:…tahle  vláda  je  tak  špatná,že    ani  náš  prezident     nemůže  sledovat  a  proto  netuší   že  Bárta    je  mimo  hru…..
John:Bartíčku,je  tohle  možný?To  se  necháš  takhle  urážet?Mám  se  o  to  postarat?
Bárta:Postarej  se  o  ně,ale  začni  Klausem,potom Sobotkou  a  Filip  půjde  poslední.
Všemocný  Klaus:Tohle  je  opravdu,ale  opravdu  nešťastné  řešení,navíc já tě vždycky podržel….ááá
Klaus  byl  vyhozen  z okna  neurčené  budovy
Po  chvilce
Všemocný  Klaus:Ha,opět  tady  někdo  nedokáže  udělat  defenestraci,neschopné  a  prázdné figuríny-akorát  do  čeho  jsem  to asi spadl?Hmm….to  vypadá  na  nějaké  udavačské  spisy,ty  se  určitě  budou  jednou  hodit.Třeba  pokud  by  mě chtěla  Livie  opustit.
Bárta a John  po  dopadu  Klause  na  spisy
Bárta:Johne,můžeš  mi  říct  co  je  tam  dole  za  hromadu  papíru?Snad  to  není  co  si   myslím?
John  poněkud  rudne  ve  tváři
Bárta:A  proč  si  Klaus  vzal  něco  z toho  sebou?Ať  někdo  laskavě  pohne  svým  pozadím  a  podívá  se  tam,co je tam vlastně za bordel.
John  to  poněkud   nevydrží   a  skáče  z okna
Bárta:Pro  sebe-Tak  teď   jsi   to   pokazil,Johne.
Bárta:Zatraceně,on  tam   snad  bere  nějaké   spisy!Johne,nech ty  spisy na pokoji!
Bárta na Vedoucího  jedné  ze  sledovací  skupiny  firmy ABL
Bárta:Okamžitě  mi  něco  podejde,co  bych  mohl  na Johna  použít.
…..
Bárta:Co to    být?Nějaké blbé CD?To ho jako mám zneškodnit  tímhle?
Vedoucí  jedné  ze  sledovací  skupiny  firmy ABL:No tak jste řekl abych vám podal něco co by se na něj dalo použít,tak jsem myslel že chcete něco na zdiskreditovaný jeho osoby.
Bárta:Koukám že John není jediný kdo má  problém s pochopením  souvislostí,nemyslel  jsem takhle abyste mi  podal  nějakou  zbraň?
Vedoucí  jedné  ze  sledovací  skupiny  firmy ABL:Tak to  řeknu  rovnou,já  do vaší  hlavy  skutečně  nemůžu  vidět.
Bárta  konečně  dostává  zbraň
Bárta:Tak  počkej   Johne,já     dostanu,Klaus  měl  sice  štěstí,ale  ty  spisy    nikdo  krást  nebude.
Bárta  vystřeluje
Bohužel  úplně  mimo
…………..
Přesto  je  slyšet  nějaký  křik
Vedoucí  jedné  ze  sledovací  skupiny  firmy ABL:Safra,asi  jste  strefil   někoho  z našich  koaličních  partnerů.
Filip:Tak  teď   pánové  máte  opravdu  problém-Klaus    spisy,John     spisy  a   vy  máte   leda  tak  pěkný   průser.
Sobotka:…..ano,tohle    nezůstane   nepotrestáno….sice  jste  měli   při  hlasování   nedůvěry  štěstí,ale  když  vidím,jaké metody…
Konečně  se  dole  u   vyhozených  spisů  objevuje  jeden  ze  zaměstnanců  ABL
Bárta:Pánové,být   vámi,tak  bych  byl  opatrný na slova,které se rozhodnete říci.Tam   dole  se  určitě  něco  najde-na   vás  oba.
Tato   slova  ovšem  neměla  takový   účinek,jak  si  Bárta  představoval
Bárta:Dobře,tak  jinak-to  vám  nestačilo  co  se  dneska  stalo  tomu  chudákovi  co  to  dostal  místo Johna?A  to  byla  pouze  nehoda.
Sobotka:Filipe,Bárta    pravdu,nehody  jsou  vždycky  špatné,ale   akce  namířené  vůči    osobě  jsou  ještě  horší.
Filipe:No i  my  komunisté  musíme  někdy  uznat  porážku. 
Následně  se  Filip  nakloní  směrem   k  Sobotkovi:
Filip: (Tichým  hlasem  k Sobotkovi)-Ale  pro  jistotu   si  vezmu  dole  nějaké  spisy
Sobotka  i  Filip  jsou  po  nějaké  chvíli  skutečně  pryč
Bárta:No  teď  ještě  spálit  ty  spisy,najít  Johna   a  Bursíka……no,možná  si  přece  jenom  něco  z těch  spisů  nechám-a  potom  možná  nahradím  Klause  nějakým  člověkem  z ABL

Někde  hodně  daleko
John:Počkej Bárto,i  já dokážu  pěkně  rafat.
 
Co  Topolánek,co  na  něj  v pekle  čeká?Uteče  Bursík  ABL a Bártovi?Je skutečně  Klaus  nezranitelný  při vyhození  z  okna?Co ve skutečnosti  požívá  Kalousek  když  se nikdo nedívá?To  se  možná   dozvíte  příště.

Komentáře

Oblíbené příspěvky