Parazit/Parasite

No tak zatím takhle
Návrh hry Parazit/Parasite
1.8 hráčů
2.potřeby - 1.hlad,2.žízeň,3.spánek,4.hygiena,5.socializace,6.sexuální potřeby
3.Hlad,žízeň a spánek může vést k poškození zdraví hráče, i k smrti. K smrti může vést i zanedbání spánku několikrát po sobě. Hygiena nemá přím vliv na zdraví, totéž socializace a sexuální potřeby. V případě zanedbání hygieny to může egativně ovlivnit vztah s jinými hráči nebo i k samovolnému vykonání potřeby. V případěsocalizace může vést k depresím i k různým viděním, které by mohli ovlivnit to co hráč vidí. Totéž i nedostatek spánku. Nedostatek sexu může vést k snaze vykonání potřeby za každou cenu
4.systém infekce - buď prostředí nebo jeden z hráčů je nakažený, parazit. Bu´ddalší hráč nebo AI. Jak úkolem infikovaného prostředí, tak hráče je infikovat všechny ostatní. Zvnějšku nebude vidět, že je ten hráč nakažený
5.Infikovaný hráč nebo zvíře bude muset sledovat vhodnou příležitost kdy jsou ostatní sami. Infekce je možná pouze těsným kontaktem. Nebo infikovanou částicí (třeba i jídlem/pitím). Proměna není instantní. Může být kdykoliv přerušena pokud je infekční proces přerušen. Pokud další hráč odhalí pokus o iinfekci hned zpočátku. Ale pokud se byť jedenkrát jakkoliv infikovaný hráč
dostane třeba škrábancem pod kůží hráče (třeba), hráč už je prostě už definitivně infikován
6.Možné mapy - Podmořská základna, vesmírná základna/loď, normální dům na předměstí, středověký hrad+okolí, westernové městečko, horská základna, arktická základna, výletní/nakládní loď, vojenská základna (pouśť), podzemní labolatoř
Návrhy od Claude
8 hráčů
Možnost přidat AI postavy pro větší variabilitu a nepředvídatelnost
Různé role pro hráče (např. lékař, inženýr, bezpečnostní důstojník) s unikátními schopnostmi
Potřeby
Přidat mentální zdraví jako další potřebu
Možnost závislostí (např. alkohol, cigarety) pro některé postavy
Důsledky zanedbání potřeb
Přidat systém imunity - nízká hygiena a spánek mohou snížit imunitu a zvýšit šanci na infekci
Implementovat systém stresu, který ovlivňuje rozhodování a vnímání hráče
Systém infekce
Možnost více typů parazitů s různými způsoby šíření a projevy
Implementace inkubační doby, během které infikovaný hráč neví o své infekci
Proces infekce
Přidat možnost částečné infekce, kdy hráč může bojovat s parazitem
Implementovat systém symptomů, které se postupně projevují u infikovaných
Možné mapy
Přidat dynamické prostředí (např. bouře, zemětřesení, požáry), které ovlivňují gameplay
Možnost kombinovat více lokací v rámci jedné hry (např. arktická základna s podzemní laboratoří)
Další návrhy: 7. Systém vyšetřování
Implementovat minihry pro odhalování infikovaných (např. krevní testy)
Možnost falešných pozitivních výsledků pro zvýšení napětí
Komunikace mezi hráči
Systém hlasování pro vyloučení podezřelých hráčů
Možnost tajné komunikace mezi hráči
Cíle hry
Různé scénáře s odlišnými cíli (přežití, únik, vyléčení infekce)
Možnost tajných individuálních cílů pro každého hráče
Herní mechaniky
Systém crafting pro vytváření nástrojů a zbraní
Možnost barikádování místností a vytváření bezpečných zón


 Well, here's how it's going so far


Parasite/Parasite game design 


1.8 players 


2.needs - 1.hunger,2.thirst,3.sleep,4.hygiene,5.socialization,6.sexual needs 


3.Hunger,thirst and sleep can lead to damage to player's health, even death. Neglecting to sleep several times in a row can also lead to death. Hygiene has no direct effect on health, same with socialization and sexual needs. In the case of neglect of hygiene, it can egatively affect the relationship with other players or even to the spontaneous execution of the need. In the case of socialization, it can lead to depression as well as different visions that could affect what the player sees. Same with sleep deprivation. Lack of sex can lead to a desire to perform at any cost. 


4.system infection - either the environment or one of the players is infected, a parasite. Either another player or the AI. Both the task of the infected environment and the player is to infect everyone else. It won't be obvious from the outside that the player is infected. 


5.The infected player or animal will have to watch for an opportune moment when others are alone. Infection is only possible through close contact. Or by an infected particle (perhaps even food/drink). The transformation is not instantaneous. It can be interrupted at any time if the infectious process is interrupted. If another player detects the attempted infection right at the start. But if even once a player who is infected in any way 

gets a scratch under the player's skin (for example), the player is just definitely already infected 


6.Possible maps - Submarine base, space base/ship, normal house in the suburbs, medieval castle+environment, western town, mountain base, arctic base, cruise/ship, military base (desert), underground lab 


 


Suggestions by Claude 


8 players  


Ability to add AI characters for more variation and unpredictability 


Different roles for players (e.g. doctor, engineer, security officer) with unique abilities 


Needs  


Add mental health as an additional need 


Possibility of addictions (e.g. alcohol, cigarettes) for some characters 


Consequences of neglecting needs  


Add an immunity system - poor hygiene and sleep can lower immunity and increase the chance of infection 


Implement a stress system that affects player decision making and perception 


Infection system  


Possibility of multiple types of parasites with different modes of spread and manifestations 


Implement an incubation period during which the infected player is unaware of his infection 


Infection process  


Add the possibility of partial infection, where the player can fight the parasite 


Implement a system of symptoms that gradually manifest themselves in the infected 


Possible maps  


Add dynamic environments (e.g. storms, earthquakes, fires) that affect gameplay 


Ability to combine multiple locations within a single game (e.g. Arctic base with underground lab) 


Other suggestions: 7. Investigation system 


Implement mini-games to detect infected (e.g. blood tests) 


Possibility of false positives to increase tension 


Communication between players  


Voting system to eliminate suspicious players 


Possibility of secret communication between players 


Objectives of the game  


Different scenarios with different objectives (survival, escape, cure of infection) 


Possibility of secret individual goals for each player 


Game mechanics  


Crafting system for creating tools and weapons 


Possibility of barricading rooms and creating safe zones


Translated with DeepL.com (free version)

Komentáře

Oblíbené příspěvky