Proč se pokouším o hru typu Věci v Unreal 5/Why am tying to do The Thing videogame style of videogame in Unreal 5

Ještě k tomu proč jsem se takhle rozhodl pokoušet se o hru s tímhle obsahem. No protože tady není 100% věrná videoherní adaptace The Thing/Věci. Rozhodně ne taková která v sobě měla ten systém/komponentu potřeb. A já si myslím že společně se systémem infekce by to mohl být zajímavý koncept. Potřeby, které vás nutí být zranitelnými vůči tomu případnému mimozemskému vetřelci, kterých vás třeba během 2 minut dokáže přeměnit.

Takže další akce nebo krok v Unreal 5 - vytvoření systému potřeb, ať už pomocí blueprintů nebo prostě pomocí C++ s pomocí Claude.ai a asi s hodně, hodně experimentováním. Propojení to s těmi předměty na té mapě. A grafické zobrazení těch potřeb. Po tomhle bude na řadě systém infekce. To asi společně s tím, abych tam dal nějakou tu umělou inteligencí. Asi ten základ toho systému budu moci vyzkoušet i v jednom (třeba dát k tomu manekýnu nějakou tu infekci tom vytvoření systému infekce a vyzkoušet jestli se po určité době, třeba dejme tomu 4-2 minutách přenese), ale pro ty složitější vztahy, třeba nějaké systémy odhalení nebo nachytání, tam už bude potřeba víc těch hráčů (1 nakažený který se pokouší přeměnovat někoho dalšího, další hráč do toho přijde a už to nepůjde a podobné situace). Potom (jestli se k tomu vůbec propracuji) už to začnu obalovat - animace, větší propracovanost těch systému. Jako udělat ty systémy to rozhodně nebude žádná prča, už to vím jak jsem se dneska trápil s tím Paint nástrojem (a pořád mi ty Layers nejdou dát na tu mapu, ale to budu řešit až když začnu dělat přímo ty mapy), ale nějaké animace transformace toho parazita, té potvory, no to bude ještě oříšek
Jen pro zajímavost ty mapy/prostředí co bych chtěl udělat - klasický dům (vlastně jeden takový už hotový dům je už na Marketplace), nemocnice, nějaký dům/základna v pouštním prostředí+i nějaké to prostředí okolo, základna v horách, loď, podvodní základna, pochopitelně i arktická základna (to prostě by ve hře inspirované filmové The Thing/Věci prostě nemělo chybět), základna v pralese/tropickém prostředí, něco na ostrově, vesmírná loď/základna ve vesmíru


More on why I decided to attempt a game with this content. Well, because there's not a 100% faithful video game adaptation of The Thing/Things. Certainly not one that had the system/component of needs in it. And I think along with the infection system, it could be an interesting concept. Needs that force you to be vulnerable to that possible alien invader that can transform you in, say, 2 minutes.

So the next action or step in Unreal 5 - creating a needs system, either using blueprints or just using C++ with the help of Claude.ai and probably a lot, a lot of experimentation. Linking that to those items on that map. And the graphical representation of those needs. After that, the infection system will be next. That's probably along with putting some of that artificial intelligence in there. I'll probably be able to test the basics of that system in one (maybe put some of that infection to the mannequin to create the infection system and test if it transfers after a certain amount of time, say 4-2 minutes), but for the more complex relationships, like some detection or catch systems, there will need more of those players (1 infected trying to convert someone else, another player comes in and it doesn't work anymore, and similar situations). Then (if I ever get around to it) I'll start wrapping it up - animations, more refinement of those systems. Like making those systems is definitely not going to be a big deal, I already know how I struggled with the Paint tool today (and I still can't get the Layers on the map, but I'll deal with that when I start making the maps directly), but some animations of the transformation of the parasite, the creature, well that's going to be a tough one Just for the record, the maps/environments I'd like to make - a classic house (actually one such finished house is already on the Marketplace), a hospital, some kind of house/base in a desert environment + some surrounding environment, a base in the mountains, a ship, an underwater base, an Arctic base of course (that just shouldn't be missing in a game inspired by The Thing), a base in a rainforest/tropical environment, something on an island, a spaceship/base in space Translated with DeepL.com (free version)

Komentáře

Oblíbené příspěvky