Moje projekty/my projects
Stav mých jednotlivých projektů - první dva příběhy ze série První obrana/Strážci lidstva - hotové bez korektur, třetí část v procesu, totéž další tři podpodbné projekty. Počítám až se dodělám obraz Resident Evil, kočky,tropy a Praha, tak na chvíli přeruším malování doma a pokusímse zase psát tyhle věci (každý den 1 tu věc, nejmén tu 1 hodinu). Ale v téhle chvíli...
Obraz Resident Evil, kočky, tropy a Praha - ten postup vidíte tady samiObrazy v ateliéru - Dokud budu tady v Trkově, tak holt budou muset počkat. Ono stejně čím méně mých obrazů je, čím jsou vzácnější, tak to může na těch jejich hodnotách přidat,ne?
The Thing (Věc) v Unreal 5 - Jako zkoušel jsem pár věcí v tom enginu, ale právě teď ještě dososávám dívám se na free věcikteré nemám z toho Marketplace. Taky zjištuju že třeba vodujsem vůbec nemusel vytvářet - už je to buď zabudované v Unrealu nebo jako samostatný asset v některém z těch baličků z Marketplace. Ale teda zjištuju že i s pomocí Claude.ai je to docela úmorné a docela piplačka. Dám příklad - chci abych se spawnoval jako někdo jiný než ten defuální panák. Postupuju podle pokynů Claude.ai. Poprvé nemůžu najít tu postavu kerá se má spawnout. Tak fajn, zkouším jinou. Ta se sice spawne, ale nemůžu se s ní pohybovat. Říkámsi fajn, to jejedno tak použiju tu defuální postavu. Fajn, upravuji to v tom Unreal editoru a přepnu to zpátky na tu defuální postavu. Ale teď si všímám, že kus terénu mi úplně chybí. Tak si říkám že to upravím pomocí toho Landscape nástroje. Ale ono to nejde. No tak nic. Tak tam budečást neviditelné země, no. Holt udělám ten sytémpotřeb. Tak požádám Claude.ai jak to mám udělat ten kód. No tak to udělám v tomVisual Basic studiu, dám tamten kód do těch souborů do kterých by to mělo jít. Ale když to uložím do tohoUnreal projektu a pokusímse to spustit, tak bum, hlásí mi to chybu a nespustí se to
Tak jsem se rozhodl že začnu nový projekt. A že moje kroky budou následující - 1.dostáhnu zbytek těch free věcí (nebo si to respektivě přidám d té knihovny Unreal enginu),2.po tom udělám jednoduchou mapu (s horami okolo které budou služit jako takové tvrdé hranice), kde prostě umistím třeba takových 5 předpřiravených budov, do kterých umístím věci které budou sloužit jako prostředky k uspokojování potřeb (pokud už nebudou v těch budovách),3.začnu dělat ten systém potřeb+nějaké grafické zobrazení stavu těch potřeb. To je zatím celý plán. Nemá cenu plánovat si dál dokud nebude hotové tohle. Věci jako levely a prostředí o kterých už mám nějakou představu (jedním z těch vysněných by byla podmořská základna) jak tak o tom přemýšlím budou až někde hodně vzadu, na konec celého tohohle projektu.
The status of my individual projects - the first two stories in the First Defense/Statekeepers of Humanity series - finished without revisions, the third part in progress, same for the other three sub-projects. I reckon once I get the Resident Evil, cats,tropes and Prague painting done I'll stop painting at home for a while and try to write this stuff again (1 of those things every day, at least 1 hour). But at the moment...
Resident Evil, cats, tropics and Prague - you can see the process here
Paintings in the studio - As long as I'm here in Trk, they'll have to wait. Anyway, the fewer my paintings there are, the rarer they are, so it can add to their value, right?
The Thing in Unreal 5 - Like I've tried a few things in that engine, but right now I'm still finishing up looking at the free stuff I don't have from that Marketplace. I'm also finding that maybe I didn't have to create the water at all - it's either built into Unreal or as a separate asset in one of those Marketplace packages. But then I find that even with Claude.ai it's quite tedious and quite a chore. I'll give an example - I want to spawn as someone other than the defual dummy. I'm following Claude.ai's instructions. For the first time, I can't find the character to spawn. All right, I'll try another one. It will spawn, but I can't move it. I say fine, that's it, I'll use the defunct character. Okay, I edit it in the Unreal editor and switch it back to the defunct character. But now I'm noticing that a piece of terrain is completely missing. So I'm thinking I'm gonna edit it with the Landscape tool. But I can't. Oh, well, never mind. So there's gonna be a piece of invisible land, okay. I'm gonna do the saturation thing. So I'll ask Claude.ai how to do the code. Well, I'll do it in thatVisual Basic studio, put that code in the files it should go into. But when I save it to that Unreal project and try to run it, boom, it gives me an error and it won't run
So I decided to start a new project. And that my steps will be as follows - 1.I will get the rest of the free stuff (or add it to the Unreal engine library),2.after that I will make a simple map (with mountains around it that will serve as such hard boundaries), where I will simply place like 5 pre-made buildings, where I will place things that will serve as a means to satisfy needs (if they are not already in those buildings),3.I will start making the needs system+some graphical representation of the state of those needs. That's the whole plan so far. No point in planning any further until this is done. Things like levels and environments I already have some idea about (one of the dream ones would be an underwater base) as I think about it will be somewhere very far back, towards the end of this whole project.
Translated with DeepL.com (free version)
Komentáře
Okomentovat