Návrat z dovolené


Návrat z dovolené
Nečas se tajně vrací z velmi dlouhé dovolené
Nečas:Jo to jsem si skvěle odpočinul…..akorát kde jsou všichni…
Nečas si ale všimne spícího Schwarzenberka
Nečas:Ale koukám některé věci se vůbec nemění. Naštěstí.
Do místnosti vstupuje Kalousek
Nečas:Zdar Kalousi, jak se mé vládě daří, když jsem byl na té velmi dlouhé dovolené? A jak si vede můj dvojník?
Kalousek:Nic moc, lidé začínají být nasraný na nejvyšší  možnou míru.
Nečas:Kvůli Věcem korupčním?
Kalousek:Ehm?......Jo ty myslíš Věci veřejné? A já myslel že jsi se na dovolené chtěl především odreagovat a nemyslet na politiku.
Nečas:To jsi vážně myslel že se budu na té pláži pouze válet šunky?
Kalousek:No to asi ne.
Nečas:A Sobotka se vrátil už taky z dovolené?
Paroubek:Je mi líto, ale mě se jen tak nezbavíte tak jako jste se zbavili Bursíka, Topolánka nebo Čunka. Já mám gule daleko odolnější  než všechny tři dohromady.
Nečas:Zatraceně, já se tady bavím o Sobotkovy a místo toho se tady objeví ten prasečí čumák.
Paroubek:Já jsem stále tady.
Nečas:No a asi za chvíli půjdeš do pekla za ostatními.
Paroubek:Až po tvojí vládě, Nečasi.
Kalousek:Zatraceně Paroubku, my jsme se tady v klidu bavili a ty náš takhle zcela vykolejíš. A vůbec, jak jsi se tady takhle octnul?
Paroubek:No jsem prostě kouzelník…
Kalousek:Vážně?
Nečas:Neblbni, dělá se z tebe prdel.
Kalousek:No tak to je hrozná sranda.
Nečas:Kde jsme předtím skončili?
Kalousek:Že Sobotka je někde  hajzlu….na Kubě.
Nečas:A proč zrovna tam?
Kalousek:Haha,naletěl!
Nečas:Kalousku, jestli začněte být jako Věci veřejné, tak to jděte do pryč.
Kalousek:Ehm?
Paroubek:Zase mluví z cesty…jak obvyklé.
Nečas:Takže Sobotka je někde v hajzlu.
Paroubek:Tvoje vláda je už dávno hajzlu, od té doby co jsi to převzal od Topolánka.
Nečas:A já se na to vyseru.
Paroubek:Pozdě Nečasi, pozdě.
Nečas:Paroubku, už mě sereš, jestli jednou cekneš, budeš toho litovat.
Paroubek:Nepleteš si diktaturu a demokracii?
Nečas:Ne, nepletu.
Paroubek:A nezapomněl jsi na svůj výrok z 26.4.2011-„ Žádný klientismus,už žádné nadávky směrem k soupeřům a slušným občanům.Naše strana se odčistí od všech špatných vlivů jednou provždy.At žije nová ODS.”? Jenom lež Nečasi, jenom lež.
Nečas:No ale za všechno můžou ty zatracené Věci veřejné!
Najednou se otevře skřín v pokoji a z ní se vyhrne Radek John.
John:Tak tohle je naprosto bohapustá lež!
Všichni ovšem (Nečas,Paroubek,Kalousek) stojí jako opařený
John:Tak bude nějaká reakce nebo co?
Ostatní stále stojí zase jako otevřené.
John:Tak já si zase zalezu do té skříně.
John si opět zalézá do skříně.
Paroubek:To byl John? Vždyť jsem ho před chvíli viděl na té konferenci o odchodu z vlády v televizi. Chápete to?
Nečas:No ale hlavně co dělá v mojí vlastní skříni? To nemá nějakou vlastní?
Ze skříně se ozve Johnův hlas:Schovávám se před Bártovou ABL….a vlastní skříň nemám, neboť mi Bárta všechno sebral.
Nečas:Kurva Kalousku, nemůžeš s tím něco udělat? Jako kdo ho tady vůbec živil?
Kalousek:Já ne.
Nečas:A ty Paroubku?
Paroubek:Já? Co je my do nějakého Johna.

Pokračovaní možná zítra (nebo trochu později)

Opět John ze skříně:No našel jsem tady tvoji kreditku Nečasi, tak jsem jí použil.
Nečas:Si děláš srandu, Johne, chceš mi říct že rok si zcela bez omezení využíval  moji kreditku?
John – naprosté mlčení
Nečas:A tady Kalousek mi říká že jsem naprosto v hajzlu.
Kalousek:Ne, to si trochu pleteš, tvoje vláda je v hajzlu. My se máme ještě šanci zachránit.
Paroubek:No to bych tak jistě netvrdil.
Kalousek:Ale ten  Paroubek mě už začíná taky štvát.
Kalousek:Hele Nečasi, co vytahuješ z toho stolu?
V Nečasově ruce se objevuje pistol.
Kalousek:Kurva, Nečasi, násilí není řešení. Radši to odlož.
Nečas:Ne neodložím.
Najednou ale vychází  ze zbraně výstřel.
Nečas:Ops.
Střela se začíná odrazovat od různých předmětů po celé místnosti.
Nakonec končí v lýtku Kalouska.
Nečas:A do hajzlu.
Kalousek se skácí na všechny čtyři a začíná si držet zraněn místo
Kalousek:Doprčic Nečasi, cos to udělal?! Já se ti na to asi na tu tvou vládu vyprdnu, když vidím jak se chováš ke svým koaličním partnerům.
Kalousek se začíná plazit pryč
Paroubek:Hele, já se odtud radši klidím, tady to začíná fakt o hubu.
V Nečasově obličeji se začíná vytvářet lehce mrazivě zlověstný výraz.
Paroubek:A do hajzlu…
Paroubek začíná před Nečasem zdrhat, ten však nelení a vydává  se za Paroubek
Paroubek sice rychle za sebou zavírá dveře, ovšem Nečas je vší silou rozrazuje, přičemž Paroubek na chodbě rychle otvírá jiné dveře, do kterých rychle vklouzává
Nečas který neviděl které dveře Paroubek využil, otvírá jiné dveře, než které Paroubek použil
Nyní se začíná odehrávat velmi oblíbená scéna v komediích, kdy se jednotliví aktéři snaží jeden druhého chytit, ovšem vždy použijí jiné dveře než ty, které použil ten druhý

Mezitím v pokoji-pracovně Nečase
John je stále ve skříni
John nyní vychází ze skříně
John nyní míří ke stolu, ve kterém měl mít Nečas nějaké rezervní kreditky
John má štěstí a skutečně nalézá kreditku
Ovšem to se dvěma okny, které jsou velmi rychle vyskleny, probourávají blíže neurčená osoby v kombinézách a do místnosti také někdo vhodí slzný granát, přičemž krátce nato další skupina čtyř osob vpadne do místnosti 

Všechna práva vyhrazena. Tento text byl napsán/upraven Ladislavem Svobodou v Praze dne 5.4.2012 a publikován 8.4.2012.
Vzhledem k tomu že znám trik copy a paste a že si to možná už někdo mohl stáhnout k sobě, tak alespoň respektujte že originál byl vytvořen mojí osobou. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky