Bárta má problém


Bárta má problém
Bárta:Doprčic,je to se mnou vážný,hoši. John na mě asi musel něco prásknout z těch udavačských spisů,co moji neschopní spolupracovníci nechali pod oknami sídla naší strany.
Nečas:Já ty říkal Bárto,dej si pozor na Johna. Ten hned něco zavětří a jde po tom jak Kalousek po Vondrovi.
Kalousek:A nebylo to spíše tím,jak si střelil toho neznámého koaličního partnera,když jsi střílel po Johnovi?
Bárta:Hmm……taky je to možné.
Filip:No to my ve straně máme jednoduchý recept-když se něco sesere,tak si prostě řekneme že ten problém neexistuje-jednoduché jak facka.
Kalousek:Takže když tě Grebeníček začne štvát,tak si prostě řekněte že neexistuje?
Filip:Přesně tak.
Kalousek:Tak to je ale geniální…..to bych mohl zkusit s dluhem veřejných financí.
Nečas:No že je někdo takhle důvěřivý,navíc  vůči  komunistům.Vždyť  z tebe dělá úplného vola.
Filip:Můžu říct jedno-z lidí umíme dělat voly nejlépe my-a zvláště já sám.
Nečas:No to takovej  Jakeš to uměl taky docela dobře a normálně mu to nebylo nic platné.
Filip:Jakeš je ve srovnání se mnou naprostý břídil.
Nečas:Snad byl, ne?
Filip:No on není u vlády?
Kalousek:Vždycky jsem tušil že komunisté žijí z minulosti, ovšem že žijí v minulosti...
Filip:Takže ten kapitalismus tady skutečně není jenom naoko?
Nečas:Tohle není možné, rozhodně tady nemám náladu někomu převyprávět celých 20 let moderní historie České republiky.
Kalousek:No já taky ne,co s tím?
Filip:Takže Karel Gott a Helena Vondráćková už nejsou v módě?
Nečas:Ne, skutečně nejsou v módě-a když už, tak se říká že je něco cool.
Bárta:Nechte to na mě.
Bárta se hluboce nádechem
Bárta:Filipe, běž s Jakešem i se svojí KSČM třeba na Kubu, vem sebou svojí vlastní maličkost a přitom vem tamhle Sobotku, co sice předstírá že čte časopis,ale pokud neumí japonský nebo co je to vůbec za znaky,tak to hraje dost blbě...a vůbec, co je tohle za bordel, tohle má být uzavřená schůzka,jak se sem Filip a Sobotka dostali?
Filip:No já jsem dostal pozvánku od Johna a když jsem přišel, tak nikdo nic nechtěl. A taky jsem myslel že tady bude něco k žrádlu.
Bárta:No tak to není možné, to si sem může přijít klidně takový John.
Kalousek:No to může.
Bárta:No tak to je skvělé.
Nečas:Hele Bárto, já bych ti nějak rád podal pomocnou ruku...
Bárta:Tvoje ruka je mi slušně řečeno dost já prd.
Nečas:....ale za chvíli mi letí soukromé letadlo na Kubu.
Filip:No tak to se tam asi sejdeme.
Nečas:Kde?
Filip:No,kde asi....na Měsíci.
Nečas:Tam teda neletím.
Bárta:No vy všichni asi za chvíli poletít.e do prdele, tady je to fakt u volů, kurva já mám tady problém, ne vy.
Filip:No já mám taky občas problémy, ale nedělám z toho takovou vědu.
Bárta:Hele Filipe, koukej už konečně vypadnout z této místnosti nebo poletíš za Nečasem…ale v dřevěné rakvi.
Kalousek:Že ty sis nevzal prášky, Bárto.
Bárta:Hele, poznamenej něco užitečného nebo mlčí navěky.
Kalousek:No mohl bys podmáznout prezidenta.
Bárta:A nějaký jiný návrh nemáš?
Kalousek:Sorry, nic jiného mě fakticky nenapadá .
Bárta:Takže i ty jsi mi teď k ničemu….takže víš co dělat.
Kalousek:No tak už jdu taky pryč, když si to přeješ Bárto.
Bárta:No teď ještě Sobotka….aha, on už vypadl.
Bárta teď  šahá po mobilu
Bárta:A teď můžu zavolat konečně zavolat mému milému příteli Klausovi.

Bárta ale netuší že Sobotka je pořád  místnosti, ale skrytý za závěsem, ale že Kalousek i s Filipem tajně poslouchají za dveřmi a že John již předtím do místnosti nastrčil štěnici
Bárta se konečně dovolal
Bárta:Hele Klausi, mám vážný problém, potřeboval bych píchnout. Mohl bych se dostat klidně i do kriminálu. Slyšíš mě Klausi?
Místo Klause se ale ozve zcela jiný hlas
Janoušek:Ahoj Bárto, Klaus zrovna nemůže k telefonu, co mu chceš?
Bárto:Janoušku, co proboha děláš u Klause? Nemáš být spíše někde u Béma?
Janoušek:Na Béma kašlu, už mě unavovalo jak jsem za něj musel všechno vyřizovat a žehlit. U Klause mám krásně klid, jsem v nejvyšším patře politiky a tak dále. A ty chceš nějakou laskavost od Klause?
Bárto:Jo to chci.
Janoušek:Máš problémy že tě honí policie a teče ti do bot, nemám pravdu?
Bárto:Jo, to máš na 100% pravdu.
Janoušek:Tak to se neboj, já to Klausovi hned vyřídím.
Bárto:Jo to si moc hodnej.
Janoušek:Není zač.
Janoušek položí telefon
Pomyslí si pro sebe, přičemž ještě vymaže volající číslo se seznamu hovorů-Blbej Bárta, on si vážně myslí že mu jakkoliv budu pomáhat? Naivka
Klaus se vkrádá do místnosti
Klaus:Volal někdo?
Janoušek:Ne, to byl nejspíše nějaký omyl.  
Mezitím u Bárty
Bárta si zhluboka oddechne
Bárta:Tak to bychom měli.
Bárta se nyní blíží ke dveřím.
To Sobotka docela rychle zaregistruje (neboť nenápadně vykukuje zpod závěsu) a posílá předpřipravenou SMS Filipovi i Kalouskovi.
Filip i Kalousek se rychle podívají na displeje svých mobilních telefonů a díky aplikaci na náhled SMS si rychle uvědomují nebezpečí
Filip se podívá na Kalouska
Filip:A zdrháme!
Oba se vydají na útěk
Filip:Zatraceně, to ale na konec chodby nestihneme, musíme najít nějakou místnost která není zavřená.
Bárta už nyní bere za kliku
Filip:Co tyhle?
Filip zkouší otevřít dveře-ovšem nedaří se, jsou zavřené
Kalousek:Ukaž, já to zkusím jak to dělají v těch akčních filmech.
Kalousek vší silou nohou udeří tam, kde by měl být zámek
Ovšem místo toho se trefuje do místa, kde rozhodně žádný zámek a vytváří ohromnou díru, přičemž nohu mu tam uvízne
Kalousek:“A doprdele“
Filip mezitím vklouzává do jiných dveří, které jsou naštěstí otevřené.
Bárta nyní otvírá dveře a vychází z nich
Kalousek tichým hlasem směrem na Filipa, skrývajícího za dveřmi
Kalousek:Počkej ti svině, až se mi podaří dostat tu nohu ze dveří
Bárta se nyní rozhlíží po chodbě, když uvidí Kalouska
Bárta je velmi udiven
Bárta:Kalousi, nepotřebuješ pomoc?
Kalousek:Ne, Bárto, já si tady nějak poradím, snad.
Bárta pokrčí rameny
Bárta:No tak dobře, akorát řeknu dole ve vrátnici, aby se tady u tebe někdo zastavil.
Kalousek:Jo Bárto, klidně už jdi.

Konec
Můžete pokračovat na Návrat z dovolené

Komentáře

Oblíbené příspěvky