Lily a Catalina

Stejně mně překvapila ta reakce Lily na Catalinu. Jako fajn, na začátku bych to chápal, tu její skepsi, když jsem jí psal první email o ní, ale když jsem jí napsal že už jí znám rok (teda v listopadu už to bude rok), že na mně nic nezkusila třeba takové že chce abych jí poslal peníze na letenku sem, poslal jsem jí (Lily) její instagram (instagram Cataliny), screenshoty z něho a ona se rozhodla na něj nepodívala aby to sama posoudila a pořád tvrdí že to může být fejk, tak to je hodně těžké. Jako stejně budu s Catalinou trávit ten čas, ten kontakt s ním nepřeruším, tak nevím proč se mi (Lily) snaží nasazovat do hlavy toho brouka. Dneska mám opět s Catalinou ten společný čas. Jestli zase půjdeme v Second Life do nějaké galerie, budeme ještě prozkoumávat tu jednu mapu kde jsme skončili, nějakou hru si dáme, to se uvidí. 

Jako Lily by měla být ráda, že mám někoho, s kým můžu trávit ti věci co mě baví, ne?

Komentáře

Oblíbené příspěvky