Doctor Strange a Deadpool?

A Deadpool tam v tom Doctor Stranger v mnohovesmíru šílenství nebyl. No nevadí, tak jsem napsal svoji takovou vlastní (teoretickou) potitulkovou scénu

„Zatraceně, nějak to nefunguje.“ „Wade, nechceš nám už píchnout? Sami to tady nezvládneme!!“ „Klid Storm, už to budu mít. Víš, s tímhle přístrojem jsem málem zabil Hitlera, když byl mimino ale nakonec jsem se rozhodl že ho nechám žít. Zachránil jsem svoji přítelkyni, taky jsem v minulosti navštívil tebe Wolverine, když ti tam udělali ten hrozný klon. Víte, že přitom hrála ta pecková skladba Back in time? Jo a taky jsem zabil sám sebe, Ryana Raynoldse, kvůli Green Lantern. Vážně děsná chyba, ten film.“ „O čem to tady kecáš?“ Obořil se na něj Wolverine. „To jsem zvědav, kdy se dočkáme Deadpoola 3. Nějak jim to trvá.“ „Wade!!“ To už konečně Wade neboli Deadpool ten svůj přístroj spustil.
Ale místo toho aby to přineslo všechny z toho nebezpečí, tak to přineslo jenom samotného Deadpoola. A na místo, které vůbec netušil, kde to bylo. Ale bylo to nějaké ohromné město. Nikdo z ostatních X-menů se nepřenesl. „Zatracený krám, to jsem zvědav kam do minulosti jsem se přenesl.“ Začal se rozhlížet. A potom uviděl jednu známou postavu. V modrém overallu a červeném plášti. „Panebože, není to….“
Začal se k němu přibližovat. „Doctore Strangi, že všech časových období, tak mě to muselo poslat zrovna sem.“ „Promiňte, ale kdo vůbec jste?“ „Wade Winston Wilson, Deadpool. Vy ani nemůžete vědět, kdo jsem. Naše filmová univerza se dosud nestřetla.“ „Filmová univerza?“ „Jo, jste z MCU. A já jsem dosud byl jenom ve Foxech filmech. Chcete vidět můj obličej?“
Wade si sundal masku. „Bože, co se vám stalo?“ Divil se. „Jeden zmrd si ze mě chtěl udělat velmi speciálního žoldáka. A takhle dopadl můj obličej. Takhle spálený obličej jste nikdy neviděl, co?“ Pak si nasadil zpátky svoji masku. „Asi bych se měl vrátit ke svým přátelům. X-meny. Ty jste taky nemohl potkat. Kromě Xaviera. Moc dobrosrdečný člověk, co?“ Deadpool si vytáhl svůj mobil. „Ještě jednu fotečku.“ Řekl a skutečně jí udělal.
„Adiós, Strangi. Dokud nás skutečně nespojí v MCU. Protože tohle bylo jenom jedno vymyšlené setkání v hlavě jednoho MCU fanouška.“ Potom Deadpool znovu aktivoval ten svůj stroj času v podobě nějakého kulatého přístroje, co měl na konci Deadpoola 2. Když se přenesl, Doctor Strange na to ještě chvíli nevěřícně koukal. „Deadpool? Asi bych si na tu osobu měl dát pozor.“ Konec.

Komentáře

Oblíbené příspěvky