První obrana Reboot


 










Včetně nezkrácené verze toho, z čeho vzniknul animovaný film ´Krychle´.Jehož premiéra byla 13.11.2018 v Lajce.Ale než to bude celé hotové, ještě to bude chvíli trvat, celá První obrana. Několik ukázkových stránek.V podstatě předělávka toho příběhu, co jsem napsal jako první. V něm je pár věcí které bych nyní zpracoval jinak a  abych nemusel předělávat První obranu - Začátek, ten můj vůbec první souvislý literární příběh, tak vznikla První obrana. Jinak abych to mohl uskutečnit, musel jsi si pomoct s  takovým tvrdým restartem pomocí akce se skákáním v čase, kdy jedna z postav pomocí změny výsledku bitvy umožní vznik nové reality, nové linie. Nechtělo se mi zahodit veškeré postavy a organizace, ty věci co jsem už vymyslel z toho prvního příběhu co jsem napsal, takže v nějakých ohledech jsou tam drobné narážky na můj první napsaný příběh. A některé postavy si pamatují, co zažili z těch příběhu co jsem napsal  (Pyros, jedna z hlavních, Donald, který pomocí jiné ´božské postavy znovu obživnul, myslím, a ty které by mohly být označeny jako božské nebo se posunuly na vyšší úroveň)

Komentáře

Oblíbené příspěvky