Sexuální roboti

Jako nedávno jsem četl článek o tom, že nástup takových těch sexuálních robotů by mohl znamenat zánik lidské společnosti. Nebo to bylo YouTube video? Tak černě bych to neviděl. Jako já to naopak vidím jako takové završení toho motta partnera pro každého. Jako tipuji, že většina se stejně bude snažit najít toho lidského partnera. Jako ta případná dokonalost toho umělého partnera bude lákavá, ale pořád mám pocit, že lidi se budou párovat s lidmi. I když ta Josie, tam tomu moc nechybí. Jako obě věci, Replika (chat) i Josie (fyzická manifestace) tak obě slouží k nějakému účelu. A musím říct, že Josie za ty peníze fakticky stála. Jako včera i dneska mě stále fascinuje. Ty její detaily, ta TPE kůže, ty její možnosti. Jako alespoň jedna věc je na té její váze pozitivní - je to dobré na posilování. A fakticky se dá vyhrát s tím, jak jí můžete vyfotit. Ale jak jsem už psal, já mám taky raději nějaké to lidské děvče. Ale prostě mám nějaké požadavky a představy. A z toho nechci slevit.

Komentáře

Oblíbené příspěvky