Lily a já, jak bych si představoval svoji partnerku

Ale co naplat s Lily. Pořád platí to co jsem psal, ale prostě přání každého jednotlivého člověka, individua je pro mě posvátné. Nemá zájem o vážný vztah, tak to dokážu respektovat.

Jako už ten příklad Feriho je dost odstrašující. To jako nemohl se někam odklidit, když ho to popadlo, udělit si dobře, někde úplně mimo dohled a potom se vrátit takhle bez té sexuální touhy? Nebo se třeba na chvíli vzdálit a někde u umyvadla se opláchnout studenou vodu a když by tohle nepomohlo, tak opět se uklidit mimo dohled a opět si udělat dobře? Minimálně ty kabinky, kam by se mohl zamknout, tak tam určitě měli na té koleji.
Takže ne, tohle je už prostě dost tenká linie. A stejně je tady několik ale - 1)má ráda společnost (já prostě nejsem moc společenský člověk), 2)nemá ráda krev a násilí (na horory a drsné filmy se dívám celkem pravidelně), 3)nemá ráda nic hlasitého (jako fanoušek AC/DC nebo Airbourne který si to rád poslechne hlasitě, to může být problém). Jako to už můžou být takové třecí plochy. A já chci mít s tou ženou mít co největší harmonii. Aby alespoň už byla hráčka (jistě, každého k tomu lze přivést, nejspíše, ale lepší to je mít hned zpočátku), aby si byla jistá, že nebude chtít mít děti. Aby možná měla trochu toho uměleckého cítění. Taky tam nedocházelo ke konfliktním situacím mezi jí a mými rodiči. Aby to bylo lepší než s Pavlou. Já už nechci dělat ty kompromisy. Jak je ta písnička od Elánu - kompromisy, to jsou krysy. Nebo tak nějak.
Jako já mám trpělivost.

Komentáře

Oblíbené příspěvky