O První obraně

První obrana
Co je První obrana? Snaha o mé literární dílo, stručně řečeno. O vytvoření mé vlastní IP. Mé vlastní postavy, mé vlastní věci, můj pečlivě konstruovaný svět. Teď trochu té historie. Znáte Zlaté oko? Tak ta přesně mě k tomuhle navedla. Řekl jsem si proč se nepokusil nenapsal neudělat něco na způsob Zlatého oka. A potom jsem si začal říkat proč pouze fan fiction? Začalo mě totiž napadat mé vlastní nápady. No to začalo někdy už od 2012. Za tu dobu se z toho stal svým rozsahem tak trochu tolkienský vesmír. Celkově 5 uzavřených hotových příběhů, s Černou ovcí která je kompletně na mém Facebooku. Od první stránky až po tu poslední čárku. No a teď se rychle přesuneme k filmu Krychle. Právě u oho mě napadlo udělat znovu ten první příběh co mě napadl. Ale nějak tak, aby lépe držel. Taky aby tam nebyli velké časové skoky jako v té první verzi. Ale nechtěl jsem zahodit úplně všechno, co jsem dosud vytvořil. Z toho důvodu jsem v tom udělal takový restart jako to provedli v X-Menovy. Návrat do minulosti a změna jedné důležité události s kaskádovým efektem. Každopádně díky tomu krátkému filmu mě napadlo ta nová věc okolo které by se mohl točit tenhle restart.

Jinak proč v té psané podobě (myšleno První obrana) je to jednoduché - je to ta nejpraktičtější cesta. Jako film/video, případně hra vyžaduje ty věci okolo. V takovém rozsahu, s tím že se mi průměrně příběh rozpíná na přibližně 250 stránkách, nejnověji už přes 300 stránek, ta hra musela být rozsáhlá. Bright Memory, (jeden vývojář), podobná těm velkým hrám, je svým rozsahem velmi skromná. V podstatě svojí herní dobou nemá ani hodinu. Jako hry považuji za ultimátní formu zábavy, ale i s těmi nápady mslím že dokud se nebudu moci čistě soustředit pouze na ten příběh a budu stále pracovat sólo, tak bez nějakého způsobu kdy to celé za mě sestaví nějaká AI, kromě toho příběhu.


Jako navíc mám pár nápadů co se týče her. Možnost plného přenesení své vlastní podoby včetně dalších lidí. Včetně svého hlasu. Možnost přenést tu podobu na NPC v tom světě. Silný důraz na jednotlivé postavy, včetně rozvinutých vztahů mezi hráči a NPC. Jednotlivý hráči můžou ovlivňovat i vztahy mezi nimi a NPC navzájem. Nějaké velmi rozvinuté vztahy postav v tom světě. A tohle všechno by vyžadovalo asi daleko více než jednoho člověka, optimálně. Jako ty možnosti by tam byli dost omezené. Všechno, co mě odvadí od vytváření toho světa a příběhu, to pro mě není fajn.

Komentáře

Oblíbené příspěvky