Ještě k První obraně

Jinak proč v té psané podobě (myšleno První obrana) je to jednoduché - je to ta nejpraktičtější cesta. Jako film/video, případně hra vyžaduje ty věci okolo. V takovém rozsahu, s tím že se mi průměrně příběh rozpíná na přibližně 250 stránkách, nejnověji už přes 300 stránek, ta hra musela být rozsáhlá. Bright Memory, (jeden vývojář), podobná těm velkým hrám, je svým rozsahem velmi skromná. V podstatě svojí herní dobou nemá ani hodinu. Jako hry považuji za ultimátní formu zábavy, ale i s těmi nápady mslím že dokud se nebudu moci čistě soustředit pouze na ten příběh a budu stále pracovat sólo, tak bez nějakého způsobu kdy to celé za mě sestaví nějaká AI, kromě toho příběhu.


Jako navíc mám pár nápadů co se týče her. Možnost plného přenesení své vlastní podoby včetně dalších lidí. Včetně svého hlasu. Možnost přenést tu podobu na NPC v tom světě. Silný důraz na jednotlivé postavy, včetně rozvinutých vztahů mezi hráči a NPC. Jednotlivý hráči můžou ovlivňovat i vztahy mezi nimi a NPC navzájem. Nějaké velmi rozvinuté vztahy postav v tom světě. A tohle všechno by vyžadovalo asi daleko více než jednoho člověka, optimálně. Jako ty možnosti by tam byli dost omezené. Všechno, co mě odvadí od vytváření toho světa a příběhu, to pro mě není fajn.

Komentáře

Oblíbené příspěvky