Nechápu placený multiplayer u všech konzolí
Já hlavně nechápu to placení multiplayeru (ale i celkově - dáte 60, teď i 80 euro za hru, platíte to připojení k internetu a navrch musíte zaplatit k jedné z funkcí té hry. I když to má třeba P2P připojení) u těch her třetích stran, co si provozují ty servery sami. Jako se skřípěním zubů bych pochopil že by to sloužilo k udržování těch severů pro ty exkluzivky, ale to se taky občas neděje. Servery pro několik Halo her budou vypnuty. Několik her pro Playstation 5 už ztratilo také svoje multiplayer funkce, snad ten největší případ je Driveclub. Origin, Battle.net,STEAM,GOG mají tytéž funkce co jak Xbox Live, tak PSN.Steam navíc hostí workshopy pro svoje hry. Víte, kolik toho musí asi zabírat místa? Terabajtů,asi i petrabajtů, všechny ty položky?
A největší vychcanost od Microsoftu je to zařazení Goldu do Ultimate s nemožností si ten Gold jakoby odebrat a mít prostě jenom ty pass balíčky+XCloud. Jako potom člověk je nucen to podpořit, i když s tím nesouhlasí, pokud teda chce využít ten Ultimate. V případě XCloudu potom neexistuje žádná možnost jak vyjádřit nesouhlas s tím, že si ten Gold nepořídíte, protože už je tam společně s tím XCloudem (v Ultimate). Jako člověk si může třeba pořídit jeden ten gampass, ale když chce nedej bože dva, chce tam to EA play, nebo chce jenom XCloud, tak smůla.
Komentáře
Okomentovat