GTA Online Top 5 Ways That Rockstar Can Reduce Griefing



Abych přidal pár svých myšlenek - dovolit hráčům při tom prodeji používat stejná obrněná vozidla se zbraněmi jako můžete používat v Nightclubu, tím pádem by jste se nemuseli spoléhat na nějaké lobby ve kterých jste vy sami, abyste se vyhnuli zničení toho nákladu. A taky byste měli férovou šanci proti tomu, kdo by po vás šel (dodnes vzpomínám na 1 případ, kdy nejdřív po mě šel nějaký blbec ve sportovním autě se sticky bombami a i když jich na mě pár hodil, tak tu moji Nightclub dodávku nedokázal zničit a potom to byl ještě 1 oppressor, který to taky nedokázal a to jsem fakticky neměl nijak rychlou dodávku. Naproti tomu když jsem měl prodej zbraní s Insurgentem, tak mě v jednom případě nebo možná ve dvou ty hajzlové prostě z toho Insurgentu odstřelili pistolemi/samopaly nebo stačilo pár těch bomb v rychlém sledu za sebou a prostě jsem to nedokázal dojet do toho cílového místa)

Už starý Saints Row 2 má AI parťáků (až/zatím 3 co jsem si odemkl), kteří si sami dokážou inteligentně ukradnout další auto (pokud se nevejdou do vašeho) a tím autem vás následovat, takže vážně nechápu proč by pro Rockstar byl takový problém povolit a udělat/naprogramovat nějaké AI bodygaurdy, kteří by vám mohli pomáhat a třeba při tom prodeji si vzít auto které zrovna nepoužíváte (třeba nějaké se zbraněmi) a prostě ject za vámi a případně střílet po těch hráčích,co se vám snaží zničit vaše těžce vydřené GTA dolary.

Komentáře

Oblíbené příspěvky