Aneb jak to bylo skutečně při hlasování o nedůvěře

Aneb když se hlasuje v Parlamentu
Někdy v budoucnu
Miroslava Němcová:Tak pánové a dámy,tohle je třetí  hlasování o nedůvěře.Toto hlasování  vyvolala TOP09,ČSSD a KSČM.
Kalousek:TOP09?
Miroslava Němcová:Ano,mám to tady.
Kalousek:To je divné,ukažte mi to.
Kalousek se dívá do dokumentu
Kalousek:Hmm,máte pravdu…je tady jméno nějakého našeho poslance,ale nějak mi nic neříká.
Nečas:TOP09?To koukejme jakého hada  jsme  si  hřáli  na prsou.
Kalousek:To je nějaký omyl,Nečasi,takovou blbost,jako zradit našeho koaličního partnera bychom nikdy neudělali.
Nečas:Ale je to někdo z vaší strany.
Kalousek:Tak se za něj někdo možná podepsal.
Nečas:No,to je taky možnost…..ale přesto je to docela divné.
Miroslava Němcová:Tak vy pánové se tam laskavě uklidněte a přejdeme rovnou k tomu,zda zde někdo nechce vystoupit.
Velmi brzo je vidět že se hlásí jeden z poslanců ČSSD
Miroslava Němcová:Ano,pane poslanče Špidlo,můžete si vzít slovo.
Špidla:No já si nechtěl vzít slovo,já chtěl jenom říct že na hlasování tady není dostatečný počet lidí a kromě toho kompletně chybí VV
Miroslava Němcová:Máte pravdu,pane Špidlo,ale vsadím se s vámi že většina ještě dorazí,pokud ne,tak v 53 lidech to asi nepůjde
Při těch slovech štouchne Nečas do Kalouska:No a to si Špidla nevšiml že někteří  tady právě teď spí.
Schwanzerberg:Já ale teď nespím.
Kalousek:Na nás to nemusíš hrát,Švarcíku.Stejně spíš,jenom děláš že jsi vzhůru.
Schwanzerberg:Já ale skutečně nespím.
Nečas:Třeba takový Grebeníček.Podívej se co mu provedu.
Nečas začne ťukat nějakou SMS do telefonu.
Po krátké chvíli zazvoní telefon u Grebeníčka,Grebeníček poněkud ospalý šahá na displej,ovšem trochu si splete nabídky a na plnou hlasitost pouští jeden z hitů MJ
Grebeníček:A sakra.
Grebeníček se stále snaží  umlčet  mobil,ale nějak se mu to nedaří
Je ale vidět že u některých poslanců to vyvolalo určitou reakci-začaly se pohybovat do rytmu písně
Miroslava Němcová:Pane Grebeníčku,ráda bych vás upozornila  na to,že máme poměrně důležitou schůzi,tudíž vás žádám abyste něco s tím hlukem dělal.
Neznámý člen ODS:A něco s Madonnou tam nemáš,Grébo? 
Grebeníček:Já vám rozumím,ale prostě to nějak nejde.
Po chvilce to Grebeníček nevydrží a háže telefon pod sebe,načež na něj začíná skákat
Po chvilce
Miroslava Němcová:Co kdybyste  vzal ten přístroj mimo tuto místnost  a tam to nějak vyřešil?
Grebeníček:No vidíte,to mě nenapadlo.
Po chvilce je Grebeníček skutečně mimo místnost,ale je stále slyšet jeho mobil,tentokrát hrající nějakou vypalovačku od Iron Maiden.
Jsou slyšet blíže neidentifikovatelné nadávky
Většina poslanců nyní bedlivě poslouchá,po krátké době je slyšet postupně se vzdalující  zvuk Iron Maiden
Následně se ale ozve poměrně jasný výkřik
Do místnosti se po chvilce vrací Grebeníček,tentokrát bez svého mobilu
Filip:Člověče,že takhle dokáže pozlobit iPhone,tak to vidím poprvé.
Grebeníček:No jo,taky je nezničitelnej,skočil jsem na něj nejméně pětkrát,ještě než jsem s ním odešel z místnosti.
Filip:No jo,ale co to bylo za řev?
Grebeníček:No když jsem tu hudbu stále nemohl  přerušit,tak jsem ho prostě ve vzteku hodil a nejspíše někoho trefil.
Filip:A koho?
Grebeníček:Jak to mám vědět?Hned jsem odtamtud radši  vypadl.
Po krátké chvíli vrazí do místnosti Bursík
Bursík:Který blbec  na  mě hodil ten blbej iPhone?
Žádná odpověd
Bursík:Jak chcete,tak si ten iPhone hold nechám.
Většina poslanců se stále udiveně dívá na Bursíka
Bursík nějak nečeká  na odpověď a odchází
Kalousek:Hele Nečasi,to byl Bursík,nechtěly jsme ho zapíchnout?
Nečas sice chtěl co nejrychleji odpovědět,to ale v místnosti nastal velmi rychlá šeptanda

U tábora ČSSD
Paroubek:Hele chlapy,to byl Bursík…Nečas by se ho potřeboval zbavit,tak proč to nevyužít?
Sobotka:To je mi jedno co chce Nečas…..ještě tak pomáhat opozici-to jsi uhodl Paroubku.
Šlégr:Musíme se ale rozhodnout rychle,dokud máme přesilovku.
Špidla:Přesilovku?Vždyť jsme v současné době ve vládě v oslabení.
Paroubku:Já sice nerozumím hokeji,ale  vím že kdo dostane Bursíka,ten bude mít u Nečase ohromný plus.
Sobotka:Paroubku,jestli odtuď teď  odejdeš,tak se nemusíš vracet.
To se ale Paroubek už zvedá a plnou párou si to namiřuje z místnosti
Záhy za ním peláší ostatní  členové ČSSD
Sobotka:

I většina ostatních poslanců z ostatních klubů včetně Kalouska se rozhodly pustit do pronásledování
Ovšem Schwarzenberg poněkud nešťastně zakopne a plnou váhou dopadne na zem
Zatímco ostatní se už velmi rychle dostaly z místnosti a začínají pátrat po Bursíku,tak v zasedací místnosti už je jenom Miroslava Němcová,Nečas,na zemi leží poněkud přizabitý Schwarzenberg a v lavicích pořád sedí Sobotka společně se Špidlou,stejně tak Grebeníček s Filipem
Miroslava Němcová:Tak takovéto jednání  jsem dosud  nezažila.Všichni si dělají téměř co chtějí a navíc opustí místnost  v průběhu  jednání
Nečas:No co můžu říct.,je to tak.
Němcová:Neměl by někdo dojít pro zdravotníka?Schwanzerberg se nějak nehýbe.
Nečas:Tak se neměl  tak hnát dopředu.
Filip:Tak já dojdu  pro  pomoc.
Němcová:Dojdete.
Filip  opouští  místnost

Po chvíli se po místnosti vrací Paroubek
Špidla:Tak co Paroubku,našel jsi Bursíka?
Paroubek neodpovídá,je ale vidět že Špidla mu nejspíše připomněl
Paroubek:No jo,ten Bursík.
Paroubek odchází zpět z místnosti

Po pár vteřinách přichází Filip do místnosti i se zdravotním personálem sněmovny
Zdravotník začíná prohlížet nehybného Schwarzenberga
Zdravotník:Tak dobře,pomalu ho zvedneme,může mi někdo pomoct??
Nečas:No dobře,tak já vám pomůžu.
Zdravotník a Nečas začínají zvedat Schwanzerberga
Na jeho tváři je ale vidět menší  stroužek krve
Zdravotník:A zatraceně,to vypadá že se tady pan ministr trochu poškodil hlavu,naštěstí to nevypadá na  vážnější poranění hlavy-přesto by se na něj měli podívat někde na pohotovosti jestli třeba neutrpěl otřes mozku nebo něco podobného-a pro jistotu bych to zašil.
Nečas:Asi s ním budete chtít pomoct-odnést ho někam,kde by mohl  počkat  na ambulanci.
Zdravotník:Ano,myslím že by byla vhodná vaše pomoct.
Nečas a zdravotník začínají pomalu zvedat  tělo Schwarzenberga a zároveň ho začínají podpírat .
Následně pomalu kráčejí směrem  ke dveřím,které vedou z místnosti
Odcházejí pryč z místnosti
…….
Následně se vrací Paroubek,ovšem tentokrát s poněkud roztrhanými šaty a velmi nepříjemným výrazem
Němcová:Jste v pořádku,pane Paroubku?
Paroubek:Ano,téměř.
Následně si sedá zpátky na své zasedací místo
Němcová:Jsem upřímně zvědavá jestli se dnes podaří alespoň něco projednat nebo to byla zcela zbytečná schůze
Filip:No já myslím že to druhé
Špidla:Pánové-a milá Němcová-já bych to tak černě neviděl,ještě pořád toho můžeme dost vyřešit
Mezitím se k Paroubkovi obrátí Sobotka
Sobotka:Ty vole,co ti stalo?Skoro to vypadá že jsi narazil na nějaké fanatické příznivce pravice.
Paroubek:Bohužel to byl jenom Bursík.
Sobotka:A proč tě tak zřídil?
Paroubek:No prej jsem ho podváděl s jeho ženou.
Sobotka:Ty se nezdáš,Paroubku.To ti nestačí  ta,kterou už máš?Docela by mě ale zajímalo jak to mohlo Bursíka napadnout.
Paroubek:Podle toho co povídal  tak mu někdo poslal SMS že Paroubek ho podvádí s jeho ženou.
Sobotka pokývá hlavou
Paroubek:No snad si nemyslíš že je to pravda?
Špidla:Já si myslím,že takovou SMS mu mohl poslat  někdo z VV
Sobotka:To težko,Bursík by určitě někomu z VV nedával číslo ani by se s ním nesetkával,Bárta po něm totiž pátrá jak diví-kdyby ho dostal,mohl by si velmi dobře naklonit Nečase
Paroubek:No v tom je kus pravdy…….
….
Do místnosti se začínají vracet i ostatní poslanci
Někteří si začínají všímat roztrženého oblečení Paroubka
Tudíž jeden z poslanců KSČM se ptá samotného Paroubka co se mu stalo,Paroubek však neodpovídá
Poměrně rychle ale za něj odpovídá Sobotka
Poslanec KSČM se vrací zpět na své místo,přitom informuje některé své kolegy a kolegyně co se stalo Paroubkovi
To se postupně dostane až ke Grebeníčkovi,který si najednou začne uvědomovat že předtím než ho tak neštastně použil,že mu na něj přišla SMS
Rozhodne se proto odejít z místnosti a najít Bursíka
Po delším času
Němcová:Takže pánové a dámy,budu muset tuto schůzi ukončit.Je mi líto.Doufám že až příště tady bude chtít někdo svrhnout vládu,že si tohle zkrátka ohlídá.
Při těchto slovech se začínají pomalu probouzet i novináři na ochozech,kteří nezvládli vydržet vzhůru celé jednání parlamentu
To se vrací do místnosti Grebeníček a v ruce drží iPhone
Namiřuje si to k Paroubku
Grebeníček:Paroubku,ty spíš s mojí ženou?
Paroubek:Proč si dneska každý myslí že mu spím s jeho ženou?Jak bych to asi tak zvládl?
Grebeníček:Tak se nevykrucuj a odpověz.
Paroubek:Já nejsem žádnej Copperfield-tak jak bych kurva mohl najednou podvádět tebe i Bursíka?
Grebeníček:Do Bursíka je mi prd,ptám se tebe na nevěru s mojí ženou
Grebeníček se rozhodne ukázat displej svého iPhonu,na kterém se nachází textová zpráva:Paroubek spí s tvojí ženou
Paroubek:Koukám že ty jsi dostal úplně tu samou zprávu co Bursík.
Grebeníček:Přestaň koněčně mlžit a řekni mi pravdu!
Paroubek:Neboj,s tvojí ženou jsem nic neměl……stejně je hnusná  jak vodní kanál.
Grebeníček:Co jsi  to právě řekl?
Paroubek:Že je hnusná jak vodní  kanál.
Grebeníček:Tak tohle jsi  neměl!
Grebeníček se rozhodne napřáhnout k úderu
To se mu sice podaří,ale jeho úder je zablokován Paroubkem,který ho tak šikovně vykryje,že Grebeníček se nyní válí na podlaze místnosti
Grebeníček:No počkej,Paroubku!
Grebeníček se plnou váhou vrhne ze země na Paroubka,čímž ho povalí na zem a začne ho škrtit
ČSSD a KSČM se nyní od  sebe snaží odtrhnout  oba  účastníky
To ale někdo hází na Vondru otevřenou láhev neurčené tekutiny
Vondra se neudrží:Zatraceně,kdo to byl?
Po chvíli přemýšlení-Vondra:Kalousku!
Kalousek:To tady Hegel!
Hegel:Kalousku,co tady kecáš?Já a něco házet?Ty jsi snad pil!
Vondra:Tak to vypadá že si to budu muset vyřídit s vámi oběma.
Hegel:Já vážně nevím proč mě tady musí někdo z něčeho…..au!Tak tohle jsi neměl dělat,Vondro!
Následně se spouští  roztržka  mezi   Hegelem   a  Vondrou.
Navíc aby to nebylo málo,z místnosti se ozve výkřik který dále eskaluje situaci
Neznámý výkřik:Stejně je ta Němcová pěkně namyšlená kráva.
Němcová:Mám poměrně pevné nervy,ale toto je nestydatý vrchol!Okamžitě všichni ty,co se právě perou či poškozují jiné,aby tak okamžitě přestali!
To ale nebylo to nejhorší co ještě mělo přijít
Z místnosti se opět ozval výkřik
Neznámý výkřik:A nejhorší je ta ČSSD,to je banda kokotů vedle debilů.
Sobotka:Kolegové a kolegyně,to se necháme takhle urážet?Tohle byl určitě výkřik odněkud z ODS,takže teď jim hezky zatopíme.Útok!
Dosud klidný Bém
Bém:Tak teď jde o držku,radši odtud okamžitě vezmu roha.
Nahoře ho ale zastavují dva lidé,přičemž jeden je nejspíše z ochranky
Bém:Díky bohu že jste tady!Je to tady jedna velká rvačka.Raději dojděte pro nějakou pomoc.
Neznámý člověk:Ty mě asi neznáš,Béme,ale já jsem ten vobyčejnej člověk z ulice,kterým se vy politici rádi kryjete…….a mám pro tebe jenom jednu,vlastně dvě věci…
Načež tento neznámý člověk plivne na boty Béma
Bém:Co to….?
Následuje velmi prudká rána a přepadne zpátky směrem do dolnější části chodbičky mezi lavicemi poslanců
Poslední akce neznámého člověka-odplivnutí
To už je místnost plná peroucích se lidí
……..
Chodba vedoucí do místa místnosti,ve které se perou poslanci
Můžeme vidět jak přichází Bárta ještě s jedním poslancem VV
Lze vidět že Bárta je v dobré náladě a smějě se,i když není jasné čemu
Za pár okamžiků
Bárta i s poslancem konečně došli ke dveřím místnosti (do té ve které se perou poslanci)
Najednou ze dveří  vypadne poněkud zmlácený Bém
Bárta:Zatraceně Béme,ty vypadáš jako by si zrovna vypadl z nějaké fakt špatné čtvrti Chánova.
Bém:Jo,skoro.Osobně vám radím radši zůstaňte tady,v současné chvíli je tam docela peklo.
I když Bémova odpověď nebyla vtipná,tak se Bárta poněkud rozesmál
Bém:Ta moje odpověď vám připadá vtipná?
Bárta se pořád směje (i když to není úplný smích)
Poslanec VV(který je s Bártou):Nic si z toho nedělejte,ten člověk(Bárta) se směje i sebeblbější  odpovědi,ale potom vám v pohodě odpoví
Měl pravdu,smích Bárty byl krátký
Bárta:Takže vy Béme radíte abychom  tam vůbec nelezli?
Bém:Jo přesně….
Ze dveří vypadne další osoba,tentokrát nejspíše někdo z ochranky
Ochranka:Kašlu na vás,poslanci  jedni  blbý,klidně se tam povražděte,stejně tady za chvíli bude policie a ta vás srovná.
Člověk zochranky senásledně podívá na Béma,Bártu a poslance z VV
Ochranka:Co čumíte?Zkuste si tam vydržet pět minut.Já toho mám dneska dost,takže jestli mě omluvíte,tak já jdu hezky domů.
Ochranka nyní odchází
Bém:Víte panové,já toho už mám  plný kecky,takže jestli mě omluvíte,tak já taky jdu.
Bém nyní odchází také
Bárta a poslanec z VV se dívají na sebe
Poslanec VV:Nepřemýšlíte že byste tam poslal mě jako předběžný průzkum?Doufám,že opravdu ne.
Na Bártovi je vidět ďábelský úsměv
Poslanec VV:Poslyšte,můžete po mě chtít cokoliv,jen mě tam posílejte!
Bárta:Stejně tam půjdeš…..
Bárta ani netušil jakou měl pravdu
Jednou z chodeb totiž běžel Bursík a za ním poněkud udýchaný Nečas
Bohužel Bursík si to namířil přímo do místa kde stál Bárta a poslanec VV
 Bursík,nedívající se zrovna dopředu (nebo neuvědomující  si kam si to míří),to napaluje do poslance VV
Poslanec VV neudržuje rovnováhu a svou váhou otvírá dveře do místnosti plné peroucích se poslanců (tam kde se mělo původně hlasovat o důvěře vlády)-přičemž se do této místnosti nechtěně přesunuje
Dveře se po chvilce sami zavřou
Mezitím dobíhá  Nečas
Bursík se pokouší co nejrychleji zvednout,ale je zastaven Nečasem
Nečas:Konečně jsem tě dostal,Fantomasi.
Nečas se zarazí
Po chvilce přemýšlení
Nečas:Chtěl jsem říct-konečně jsem tě dostal,Bursíku.
Nečas se podívá na Bártu
Nečas:Vidíš Bárto?I bez tvé zatracené ABL jsem dopadl člověka,který mi  už jednou utekl…..vlastně mě neutekl,za to bych mohl poděkovat jedině Johnovi,co ho nechal tenkrát upláchnout.
Bárta,jak je jeho dobrým zvykem,se opět začíná lehce smát-i když velmi krátkou chvíli
Bursík celou dobu mlčí
Nečas:Tak fajn Bursíku,nějaké poslední přání,než tě zapíchnu?
Bursík stále mlčí
Nečas tedy zapichuje Bursíka
To ale nevydrží  Bárta a omdlévá
Nečas:Hmm……jsem trochu zklamán,myslel jsem že Bárta je větší drsnák.
……
Najednou se odnikud a velmi rychle objevuje Klaus (Václav)
Nečas:Hernajs Klausi,co tady děláš?
Všemocný Klaus:Mlč,Nečasi.Přišel jsem těm barbarům,co se perou vedle v místnosti,osvítit jejich potemnělou mysl.Já jakožto ten nejvyšší politik i činitel této planety tam jako jediný můžu nastolit pořádek tam,kde ostatní selhali.
Nečas:To jsou mi zase řeči.
Klaus:Tak tohle nebudu komentovat.Každopádně se tady měj,jdu srovnat ta zvířata.
Nečas:Akorát silné řeči a skutek utek.
Ze dveří se najednou vyřídí Miroslava Němcová,bohužel s poněkud zničeným oblečením-a to tak,že je vidět jedno prso
Klaus a Nečas se sice pokoušejí se dívat směrem do obličeje Němcové,bohužel jejich pohled sklouzává směrem dolu (na odhalené prso)
Miroslava Němcová si ovšem také všimne že pánové se dívají tam,kam se dívají (nápověda-na odhalené prso)
Němcová to nevydrží  a oběma dává velmi přesné a přesně padnoucí  facky,říkajíc přitom:Že se nestydíte,pánové!
Následně rychle odchází (poměrně ve spěchu)
Nečas:Ale že to za to stálo?
Všemocný Klaus:Osobně můžu říct že jsem viděl i lepší.Teda s největší pravděpodobností….

Bude pokračovat......

Komentáře

Oblíbené příspěvky